Free Apple iPod Nano – EXPIRED

feature photo

Now is the time to grab an iPod Nano if you haven’t yet experienced the power of these music players. Quickly scroll through your album or song list by gently sliding your finger over the ring on the front, or use the touch screen functionality to select your song and player settings.

Choose from pink, silver, blue, red, green or black for your player. Let’s take a look at the storage capacity:

  • 8GB flash drive
  • Holds up to 2,000 songs in 128-Kbps AAC format
  • Holds up to 7,000 iPod-viewable photos
  • Holds up to 8 hours (8GB) of video
  • Stores data via USB flash drive

With that kind of storage capacity, I’ve yet to find anyone that has successfully filled their iPod to the max with music or video. However, I know it can be done. Grab yours before they pull this one.

There Are 125 Responses So Far. »

  1. Oh Yeah! Totally going to want! Yeah!!

  2. Ohh yeah definitely awesome!!!!!!!

  3. Realy a smart ipod….

  4. i wouldn’t mind one

  5. i want to be a member

  6. wow its exalent!

  7. does it realy worck???

  8. great thing to touch feel and own

  9. wen do i get my free ipod

  10. I want to be a member

  11. please choose me to be the one who get that,
    i will use correctly!
    i’m in studying to get my bachelor for one year remain,, i’ve problem with my files on processing my final project. it will benefit for me,,so please i’ll be glad if u,,,

  12. does it realy work???

  13. OWWW mean can i plz have 1. i only got a tape player?????

  14. I’VE ASKED MY HUSBAND TO BUY ME THIS FOR THE PAST TWO CHRISTMASES..MAYBE I CAN WIN IT,CAUSE IT DON’T LOOK LIKE I’M GOING TO GET IT THIS YEAR EITHER :( GOOD LUCK TO ALL OF US

  15. i would realyy love to have this please chooose me thank you

  16. please can i have this (: i really would love one i have ask for it for christmas but my mum said she hasnt got the money :( please

  17. i love singing, and i need this one to help me in my hobby. i really would have one, n will be happy if i will get it free

  18. i need a ipod my dad has no money.He will sale it and give half of the money.

  19. I need this to listen to on the bus/train!

  20. i need an ipod my parents dont wanna buy me one :C

  21. I would like to have this one when i am working

  22. This would be the perfect Christmas gift to my son from me,.

  23. How happy would i be to have one of these to use whilst i do the housework, food shopping, exercise etc…. Extremely.

  24. i never i had one before. i really never liked them. but im willing to try it out plz… let me have one….

  25. I never had one before would like to have one.

  26. plz can i have it

  27. i would really appreciate it

  28. its so cool!!!! may i have it PLZ.

  29. Irelly want this ipod please….. i have not money to buy it…

  30. i never had one (a gift from me to me)

  31. when do i get my ipod?

  32. do i realy get it

  33. do i really get this if so when and how

  34. i have never hads a i pod before and it would be really cool if i could win this one i hate being withouy a i pod and hope i get it

  35. My boyfriend really wants this for christmas and I can’t afford it!

  36. i want my phone hurry up please i want it now please give me myy phone

  37. I would enjoy using one of these. I’ve never had one before so I think it would be exciting and new. And I can actually spell. Thank You.

  38. I would love to get this for my daughter for Christmas. She would really love this…Thanks

  39. I ve never had one before, and Icant afford it so please send me one

  40. yes i would like u to help me if i could get the apple nano ipod 4 christmas 4 my little brother cuz he reall y want it so bad. i would buy it 4 him but i got no job.

  41. i really could use one iwas laidoff 6 months ago and my cell was shut off i really7 have a xmas wish for one of these thank you

  42. I want to win this phone because last week my husband got in a car accedent.

  43. Wonderful phone,exellent performances

  44. would love to try one to poor to go out and buy one

  45. would love to have this …… was looking for this for quite a long

  46. o my god who can say no to an gadget like this just wish i could afford stuff like this please please include me in this 2

  47. Would love to have this…great for my ballroom dancing…

  48. i never had an ipod may i have one plzzz….

  49. Umm, please choose me.
    My mother passed 2 weeks before Christmas and I didn’t really get anything but boring chlothes. Now, im living with my great aunt and I would really love this!

  50. i got all theese songs nd nuthin 2 put them on

  51. Hello, I would really appreciate if I got that ipod.

  52. iam not to familier with these but my little girl wanted one for chrismas last year i would love to give it to her as a gift she 12yrs old that all she talks about is ipod this ipod that video this video that she would love thanks

  53. i really do what the ipod now

  54. I always wanted a ipod please let me have it.

  55. I would really like to get the ipod. I’ve never owned one before. The price of an ipod is too high for me.

  56. omg plzzzzzzzzzz i want it so bad

  57. Please i really want it.:)

  58. I would be very delighted t have this.My daughter has always wanted one.

  59. i would like to listen every day

  60. ive never had an ipod befor and allways wanted one

  61. thanks for this free stuff

  62. omg!! i found it oh i want it so baddddd

  63. this would be a great birthday present for my girlfriend.

  64. come on i want that thing plz

  65. omg i would really like an ipod i luv music!this one is beautifull!

  66. sweet i need a ipod i have no music

  67. Oh Yeah! Totally going to want! Yeah!!

  68. he i look cool yar i want this yar…..
    i hope i would get it

  69. i just want it

  70. hey im kaylee and i have a little girl who is 10 and she wants an ipod nano but well i dont have the money to get her one and i wanna make her smile thanks bye

  71. I have ALWAYS wanted a nano but never had the money to get one

  72. LOVE IT!!!!

  73. My 9 yer old sister has never had an kind of music llayer and her birthdy is in 3 days and i never have a present for her or anyone wo could u pleez give this ipod to me

  74. its beautiful and exellent

  75. cool.please

  76. I REALY LIKE TO LISTEN TO MUSIC BUT I CANT AFFORD AN IPOD

  77. Thanks Alot !

  78. i need a ipod so bad i like to sing and dance in i can’t do it with out no music

  79. this would be great for work to lisitin to music at work

  80. Thank you for now

  81. i realy want this

  82. Sure, I’d like to have one.

  83. Heck yah my son would love it

  84. This would be a great gift for my son he has been wanting one for a while now but money is just to tight thx

  85. i need a ipod nono

  86. i need one!

  87. i need two

  88. Count me in, what is the next step?

  89. it is so cool

  90. i wish i had the $$ to bye one

  91. thanks!

    j

  92. i would like to get the ipod plz

  93. i would really love to get that ipod cause i know my sister need a new music player and would to have it for a christmas gift posibly and if not christmas and if not before christmas she would still love to have it

  94. the one i have now sux and i would like another one

  95. i would really love to have one again.

  96. i would love to own one asap.

  97. hey I totally want this item!

  98. I hope its awesome and works great.

  99. freebie is a good website you van get a lot a stuff. and is a safe web.

  100. i have always wanted wone jest cant afford it

  101. i have a mp3player and i would like to try a i pod.

  102. THANKYOU

  103. i really need an ipod mp3 players are not working out for me plz may i have a free ipod!

  104. wow!! neva had one of my own be4 really cool

  105. I ahve not had an i pod for ages this would be wonderful!!!

  106. I been asking my mom for this for the last 2 christmases but she keeps on saying no I hope I can get it

  107. can i please have one for my little brother kody its his 8th b-day

  108. thank for your help

  109. My 16 year old sister would like one for christmas, I would really love to get her one

  110. i would love to have one. it would nice to have while iam working. thank you

  111. hi there my name is philip and i really wanted one of these before but i did not have enough money and i really do want one please choose me yours faithfully philip.

  112. Wow I wish I had one.

  113. I wish I had 1.

  114. cuzz i need one

  115. i reali got to have it

  116. i reali gor to have it

  117. i need one

  118. i would’n mind trying ipod never had one thanks.

  119. i rreeaallyyy need one!!!!!!!!!!!!!!

  120. i want one

  121. I totally want this, I love to listen to music at anytime of the day!

  122. great free stuff…wanted to be mine…

  123. i would want 1 because my mom and dad tell me they well buy me 1 but they cant because my dad don’t have a job but my mom do so i wold love to have this 1 :)

  124. thanks

  125. thankyou wellsee!